Retour & garantie

 

 

Verkeerd of beschadigd product ontvangen?

 

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat wij een fout maken en het verkeerde artikel wordt geleverd. Controleer daarom altijd uw bestelling. Indien u onverhoopt een verkeerd product heeft ontvangen, kunt u dit altijd binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Wij vragen u te handelen volgens onderstaand stappenplan, de gemaakte verzendkosten worden achteraf verrekend met u.

Uw product retour zenden;

  1. Download hier ons Reparatieformulier 
    Op het formulier kunt u aangeven wat het defect is. 
    Het pakket mag samen met het product aangetekend en niet extra verzekerd worden verstuurd naar;

    Fliers Boutique
    Nieuweweg 3
    4524 CH Sluis

     
  2. De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld, u wordt op de hoogte gehouden van de status. Zodra wij meer informatie hebben, stellen we zo spoedig mogelijk een oplossing voor. Houdt u rekening met een reparatietermijn van minimaal 14 dagen.

Onderstaande producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd:

- Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
- Producten waarin op verzoek gegraveerd is.
- Producten die met 25% of meer korting verkocht worden.
- Producten die op speciaal verzoek gemaakt zijn
- Producten die op maat gemaakt zijn.

 

Uw product heeft binnen de garantieperiode een defect?

 

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets misgaat met uw aankoop, wij zullen dan zorgen dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Uw normale garantie op horloges is 24 maanden.
Garanties op merkproducten worden altijd uitgevoerd door de leverancier.

Uitgesloten van garantie;
- Batterij (tot 1 jaar na aankoop is het wel garantie)
- Glasbreuk
- Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
- Horlogeband

Garantie vervalt

- Wanneer u het horloge zelf opent;
- Bij onjuist gebruik;
- Bij waterschade (uitgezonderd waterdichte horloges, zie waterdichtheid); 
Wij raden ten zeerste af om de batterij van een horloge eigenhandig te verwijderen of te vervangen, aangezien dan de garantie vervalt en het horloge niet meer waterdicht is.


Om uw reparatie zo goed en spoedig mogelijk op te lossen vragen wij u om onderstaand stappenplan aan te houden;

  1. Download hier ons Reparatieformulier 
    Op het formulier kunt u aangeven wat het defect is. 
    Het pakket mag samen met het product aangetekend en niet extra verzekerd worden verstuurd naar;

    Fliers Boutique
    Nieuweweg 3
    4524 CH Sluis

    LET OP: Bij een defect horloge verzoeken wij u vriendelijk het garantiebewijs van het desbetreffende model mee te sturen.
     
  2. De retourzendingen worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld, u wordt op de hoogte gehouden van de status. Zodra wij meer informatie hebben, stellen we zo spoedig mogelijk een oplossing voor. Houdt u rekening met een reparatietermijn van minimaal 14 dagen.

Onderstaande producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd:

- Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
- Producten waarin op verzoek gegraveerd is.
- Producten die met 25% of meer korting verkocht worden.
- Producten die op speciaal verzoek gemaakt zijn
- Producten die op maat gemaakt zijn.

 

LET OP:
Retourpakketten worden op volgorde van binnenkomst in behandeling genomen en beoordeeld. U ontvangt een melding als uw pakket in ontvangst wordt genomen, tevens kunt u dit zelf nakijken door de track&trace code van de aangetekende zending te volgen. 

Uw product is niet naar wens?


Bij Fliers Boutique kunt u uw aankoop binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Het is hierbij wel van belang dat het product ongebruikt en krasvrij in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking zit. Eventuele etiketten mogen er niet afgehaald worden. Beschadigde of gebruikte producten komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie, onze retourafdeling zal ieder product individueel beoordelen.

Uitzonderingen:
Onderstaande producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd:

- Producten die beschadigd, gebruikt of incompleet zijn.
- Producten waarin op verzoek gegraveerd is.
- Producten die met 25% of meer korting verkocht worden.
- Producten die op speciaal verzoek gemaakt zijn
- Producten die op maat gemaakt zijn.